hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Tisdag!!

Kategori: Allmänt

Idag är det bara 4 dagar kvar till helg, gud så lugnt jag har det på jobbet. Alla har semester, jag är van vid att jobba på hotell där det är fullt ös av barnfamiljer och liv på sommarn, måste väl erkänna att jag saknar faktiskt det. Men man måste gå vidare och testa att jobba med något nytt. Jag är receptionist fortförande men nu är jag på ett företag, väldigt stor skillnad.
 
Idag kommer Malin och ska träna mig och Trissan. Det blir dressyr med lite bomövningar om jag kom ihåg rätt sen imorn blir det lite hoppning. På Torsdag kommer Linda Söderberg (Equiterapeften) och ska kolla på Flipper. Hoppas han är helt fräsch nu så hon inte måste släppa på något så han blir mer skadad.
 
Jag har hittat en ny tävlingskavaj som jag vill ha, det är Equline kavaj Tech Isabelle, den kostar 5999:- och det känns lite halvtöntigt att köpa nu när jag inte änshar börjat tävla än.
 
 
Sen har jag även spanat in Pikeurs kavaj Shannon, riktigt snygg och inte lika dyr den ligger på 2195:- och det är mer överkomligt om ni frågar mig.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: