hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Hoppträningen gick super!

Kategori: Allmänt

Igår var jag på Marby och hoppade som jag berättade igår. Vi hoppade bana. Det kändes skönt eftersom vi ska till Åby på onsdag. Träningen gick bra, jag måste bara fram lite mer med honom och hålla om honom. Jag är inte riktgigt van vid det ridsättet då min andra häst var lite mer av en kanonkula och klart man måste hålla om med benen jämt men det blir ändo ett helt nytt ridsätt på Flipper. Men så fort jag gör som jag ska så går det så jäkla bra. Så det känns skönt!

Så det känns bra inför onsdag att ha varit iväg en sväng. Så jag ska försöka åka iväg någongång varannan vecka i allafall så han får se lite annat än hemmaplan.

Ikväll blir det somsagt utgång med Lollo och imorn ska jag träffa Gabbie och tjejorna! Ska bli väldigt roligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: