hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Fredag

Kategori: Allmänt

Gud så skönt det är att bara behöva jobba två dagar denna vecka. Jag skulle kunna jobba så jämt. I helgen ska jag ta det lugnt och bara mysa. Efter i stort sett 5 dagars fest och skidor i Åre så är kroppen lite halvslut.

Igår gick jag och Carro över till ridhuset och red. Det gick verkligen jättebra och Flipper kändes jättefin. Han behövde verkligen den vilan han fick. Jag tror att unghästar ska ha sin vila. Flipper vilar ca 2 dagar i veckan och det tycker jag är precis lagom. Jag var lite orolig inna vi gav oss iväg för han hade trampat sig själv och han kändes först lite varm men jag tror han hade trampat sig i boxen när han gick runt, för när vi kom fram till ridhuset så såg han fräsch ut och var inte ett dugg varm. I helgen blir det hoppträning hoppas jag:)

Jag återkommer med kort alternativt film efter:)
'                                           
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: