hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Träningsmåndag

Kategori: Allmänt

Då var det Måndag igen , helgen har varit så lugn som den kan bli. Jag var så himla trött precis hela helgen så jag har varit hemma, i stallet och på Ikea. Skulle ha gått hem till en kompis i Lördags men jag somna i bilen hem och var så himla trött så jag ville bara vara hemma och kolla på film och ta det lugnt. Blir nog samma nästa helg, jag har nog blivit gammal haha. Jag tycker det är så mysigt att vara med min sambo och laga god mat och kolla på film och mysa.

Idag står det hoppträning på schemat, ser jag väldigt mycket fram emot. Var lite strul med ridhuset först men efter mycket om och men så fixa det sig allt:) På lördag ska jag och Flipper iväg på vår första pay and jump för året. Jag har anmält mig till 80 cm men skulle det vara nåt så kan jag ändra till 70. Men jag tror nog 80 blir bra så han får lyfta lite på benen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: