hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Visdomstand

Kategori: Allmänt

Nu har min första visdomstand börjat komma. Börjar göra lite ont. Jag har sån tur att en av mina vänner är tandsköterska så jag ringde och rådfråga henne igår. Jag trodde att visdomstanden skulle trycka ihop mina tänder, men jag kunde tydligen vara lugnt. Känns skönt:)

Igår hände en hemsk sak. En nära vän till mig, hennes häst bröt benet i hagen och fick tas bort. Jag blev chokad när jag förstod att det verkligen hade hänt, det tog inte många minuter i bilen tills tårarna började rinna. Varför ska detta hända? Det är så himla hemskt....:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: