hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Fredag

Kategori: Allmänt

Snart helg, hur har veckan sett ut för mig då. Flipper fick nya skor i lördags så han fick vila i två dagar, (gå ut och gå), i onsdags hoppa jag hos Pelle. Det gick superbra, han är så himla fin flippson! Var den enda som inte stanna på hela träningen, han är inte tittig han:)

I mitt andra liv har jag verkligen förstått vilka som är mina vänner och mina fritidsvänner, Om ni förstår! Jag är glad att jag har mina tjejor kvar fast jag har hängt med lite andra människor ett tag som jag inte tycker var värt!! Räcker med att umgås med vissa ibland. ni får en riktigt bra helg för det ska jag ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: