hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Snart Helg!

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag och jag kör sena passet, så jag slutar intte förns 17 :(. Men idag blir det gå över till ridhuset och rida lite lösgörande. Flipper var så himla fin igår och det kändes verkligen toppen i slutet. Han blir somsagt väldigt lycklig när han får hoppa så han blir lite överexalterad så det gick inte så snyggt första varvet (gick lite fort) men varv två gick mycket bättre. Så jag känner mig jätte taggad inför imorn. Jag och frida starta direkt efter varandra, skapligt flyt, då behöver inte Malin vara kvar och vänta:) Så vi startar ca.9.15 med att rida fram sen startar vi runt 9.30. Är det någon som har varit på Mörtnäs på deras pay and jump innan?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: