hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Ingen tävling idag

Kategori: Allmänt

Usch det ligger någon förbannelse över mig och Flipper när det gäller tävling. Nu har han ett svullet öga och en liten skugga i det så nu måste vetrinären komma och kolla på det. Får hoppas att det inte är någon fara. jag anmälde mig till Norf på söndag istället så det blir tävling i helgen istället. Hoppas jag iallafall. :) Vi hoppa igår och Flipper hoppa allt, men jag fick tugga lite grus men det var när Malin la över ett täcke över ett hinder så bocka han till efter och min sadel var hal och då kunde jag inte hålla mig kvar. jag ska beställa amerigo smörjet så sadeln blir mjuk snabt nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: