hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Utgång?

Kategori: Allmänt

 
Jag fick sms av min kära vän Johanna som har flyttat hem från Norge, att hon och vicky ska ut i helgen och hon fråga om jag vill med. Jag är så sugen på att gå ut nu, det var ett tag sen. Men tyvärr så tror jag att jag får rätta mig efter plånboken, har köpt en ny säkerhetsväst för 1500:- så tyvärr så räcker inte pengarna till att gå ut denna månad. Denna månad har känts så himla lång för man fick ju lönen den 21.... Det var bättre när jag fick lön den 15:e. Min älskling ska gå uu och ta nån öl med sina kompisar så jag får väl bli sittandes hemma själv.... Jag vet att jag låter som en riktigt bitterf**** men just idag och nu blev jag det, känns som alla ska ut i helgen...

Idag ska jag tömköra tror jag, blir bara skritt och lite trav och imorn ska jag till ridhuset och rida en kortis. Blir nog ridhuset på lördag med och då rider jag lite mer och söndag blir det hoppträning.

Så det blir nog bra om jag tar det lugnt på Lördag iallafall då jag ska upp och hoppträna tdigt.
 
Jag och Johanna från vår förra utång (riktigt lyckad utgång:)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: