hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Underbara häst!

Kategori: Allmänt

I Lördags så var det min och Flippers första tävling för året. Vi åkte till Mörtnäs för en pay and jump. Det var verkligen en trevlig anläggning, det var det finaste ridhus jag har sett. Ljust och fräscht och fina hinder. När vi kom dit och gick in så var det första jag såg en mur. Jag blev lite nervös för jag har inte hoppat det med flipper innan och visste inte alls hur han skulle reagera. Men allt gick verkligen jättebra, vi hoppade 80 cm och satte en nolla. Nästa gång blir det 80 och 90 cm så vi kommer lite uppåt :)

Förutom tävlingen så har jag tagit det lugnt hela helgen och bara ätit god mat och myst. Sen fick jag min nya säkerhetsväst i Lördags och den satt perfekt :)

Här under kommer lite bilder från tävlingen:





Här under kommer lite bilder från tävlingen:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: