hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Fredag!

Kategori: Allmänt

Snart helg, eller efter klockan 17:) idag ska jag med joel ut och fira hans pappa. Vi ska till Enoteket, det ska bli mysigt. Idag har Linda varit hos Flipper och det är så kul att höra att han börjar se ut som en häst, att få känslan att vi lägger upp allt korrekt och att han verkligen blir bättre och bättre. Hade jag inte haft min tränare Malin vid min sida så hade det inte blivit såhär bra.

Träningen igår gick bra fast det blåste och var mörkt. Han sköter sig extremt bra min älskling! Jag hoppas att vi kan åka till Pelle på söndag och hoppa.

Imorn ska jag träffa min söta vän Lina, vi ska ta det lugnt och äta, tror jag. Kommer bli så gött!

Hoppas ni andra har en bra helg nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: