hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Höst

Kategori: Allmänt

Snart är det höst, jag gillar faktiskt hösten. Man slipper alla tråkiga flugor och bromsar i stallet och det är så himla skönt. Sen fyller min sambo år och jag med! Min sambo och hans kompis Oskar ska antagligen ha en gemensam födelsedagsfest i Spanien! Hoppas det! Skönt att åka till Spanien i några dagar;).

Jag har börjat tänka på vad människor kan förändras och vad man växer ifrån varann. Men det är ju en del av livet det med. Vissa träffar en kille och blir så tråkiiiiga! Det är skönt att jag och min sambo inte har det så. Vi festar nästan jämt ihop och vi har nästan jämt roligt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: