hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Veckan närmar sig sitt slut. Längtar väldigt mycket till helgen som ska bli en lugn och skön helg. Jag har varit lite orolig över Flipper, han kändes inte helt fräsch i söndags när jag red. Men igår så hoppa ja upp på honom för att känna på honom och han kändes jättefin. Så det var ingen fara. Malin skulle ha kollat på honom idag men jag känner att det inte behövs. Jag har ridit honom när det är mörkt och då blir han lite stressad och när jag red i söndags så var det ljust och då blir han mycket lugnare. Det kan också vara att Linda "equiterapeften" gick igenom honom i fredags och att han hade lite ont efter det.

I helgen hoppas jag att det blir hoppning, är riktigt hoppsugen. Kommer bilder och kanske någon film.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: