hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Hoppträningsdax igen!

Kategori: Allmänt

Idag blir det lite mer banhoppning inför på Lördag, det känns skönt att hoppa bana innan då det var ganska längesen vi gjorde det. Kommer nog starta runt 9:00-9:30 på lördag, skönt att det inte är 8:00 ;) Nu när jag kommer hoppa den första klassen oftast så blir det ju tidiga starter. Lite skillnad mot när jag hade min förra häst när man nästan alltid hoppa dem två sista klasserna.

I mitt andra liv så händer det inte mycket. Jag och älskling kollar igenom alla Johan Falk filmerna. Dem är verkligen så himla bra, Seth är ju så himla skön fast han är gangster. Något jag tycker är konstigt är att Frank inte är med något typ.

Jag har kommit på en lite festide. Jag funderar på att bjuda hem mina "parvänner" och ha en trevlig kväll hemma hos oss. Jag tänkte ha knytkalas med något tema så att alla får ta med något i matväg. Jag är så trött på att gå på krogen så jag tycker det känns mysigare att göra något sånt istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: