hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Idag är det hoppning på schemat!

Kategori: Allmänt

Idag ska jag hoppträna på Marby. Jag har sån tur att jag får åka till Pelle och Viktor när jag vill och rida. Jag uppskattar verkligen det, det är svårt att rida där jag står där vi inte har något ridhus... Får se hur jag gör i vinter ;).

Fick precis veta att jag kommer hoppa lite bana :). Malin vet precis vad jag och Flipper behöver. Det är skönt att ha en tränare som verkligen bryr sig om än och lägger ner energi så som Malin gör:)

Så vi är redo för tävlingen på onsdag :D

I helgen åker min älskling till Holland på Mysteryland med Ante och Lillis. Hoppas dem sköter sig annars har dem tre arga flickvänner som väntar ;) haha.

Så på fredag blir det party med Lollo, vet inte om det blir någon mer, på lördag vet jag inte vad som händer, jag är ju gräsänka i helgen så något kul blir det på lördag med ;).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: