hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Skönt att dagen gick snabbt igår. Trodde jag inte att den skulle göra.
 
Helgen var det full fart med festande. I Fredags grilla vi och drack och på Lördan så var det fest hemma hos Lina. Det var verkligen supertrevligt. Jag gick sen ut med Lisa och Lollo til Puls. Men nu var det nog sista gången jag gick till Puls. Det känns att man är för gammal för det stället. Skönt att Lisa och Lollo fyller 23 snart så vi kan gå till Hugoi istället.
 
Flipper har fått tagit det lugnt nu, det blev hårt med träningar förra veckan. Jag har gjort så att jag rider ca 20- 25 minuter och ganska intensivt. Jag försöker rida ut så mycket som möjligt men nu när min kära vän Trissan är i Grekland och Carro jobbar kväll så har jag inte så många andra att rida ut med. Vi är ju bara sisodär 25 personer i stallet men jag träffar typ bara 4-5 stycken när jag är där.
 
Jag har i allafall sålt min sadel till Eva nu och det är skönt att bli av med den så jag inte behöver den.
 
Flipper har ju fått en fin Amerigo Vega sadel, som jag har hört är den bästa unghästsadeln så det känns ju som att jag har gjort ett bra klipp. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: