hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Min tränare!

Kategori: Allmänt

Jag vill tipsa alla mina hästvänner om en otroligt bra tränare vid namn Malin Olsson.
Hon har verkligen gjort så mycket för mig, hade jag inte haft henne så hade inte jag och Flipper kommit såhär långt som vi gjort. Hon har en hemsida där det står om hennes tjänster, den hittar du på hennes blogg som jag har länkat högre upp. När jag skulle träna för henne för ca 4  månader sedan såg hon på långt håll att det var något som inte stämde med Flipper. Hans trav var som en ponnytrav, så vi böjde honom och så var han halt på båda tillslut. Eftersom att han var det så var det svårt att känna det när man satt på ryggen. Så hade inte Malin sett det så vet jag inte hur långt det hade kunnat gå. Men nu är han frisk och det är väldigt skönt. Så vill du ha en tränare med känsla och mycket bra kunnande om det mesta så tveka inte att kontakta henne.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: