hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Hoppträning

Kategori: Allmänt

Jag fick precis en hinderskiss av Malin som vi ska hoppa idag, det ser verkligen ut att vara jätteroligt.
 
Flipper kommer bli så lycklig när han får se bommar två dagar i rad. Han är inte riden så mycket över bommar innan verkar det som. Han brukar inte vara tittig på hinder men första gången vi skulle trava över bommar vägra han först att gå över, jag hade inte haft honom mer än någon månad eller två då. Men nu bryr han sig inget om bommar. Roliga hästar är, kan hoppa hinder på 1.30 men sen när dem ska gå över en markbom reagerar dem. Sen ska vi även använda dem nya skydden idag, han kommer vara så snygg.
 
Här under ser ni vad vi ska hoppa idag:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: