hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Jag är så himla seg idag, känns som jag skulle kunna somna stående. Igår fick Flipper somsagt ett flugtäcke av min älskade mamma. Han kommer nog tycka det är jätteskönt. Ja kom på att jag hade lite bilder från Flippers första hoppträning efter ca 4 månaders vila från hoppningen. Ni får ursäkta hur jag ser ut haha. Det har varit jättenyttigt att jobba mycket bommar och inte hoppa något högt. På Fredag tror jag nog vi skulle hoppa en vanlig bana men Malin kommer nog ha med bommar.:) Ikväll blir det ut och äta med Älskling och hans kompis Ante och hans tjej. Blir nog trevligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: