hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag började jag jobba 9.30, himla skönt. Helgen har verkligen varit bra. I fredags var vi hemma hos oss och drack och hade det trevligt. På lördagn så var vi på kräftskiva hemma hos Carro och Linus. Det vart en riktigt bra kväll! Vi hade verkligen jätteroligt och jag tror mitt lag kom ty 2 eller 3a.

I fredags hoppträna jag också. Det gick bra. Jag känner nu att jag är lite ringrostig, jag har ju faktiskt haft uppehåll från hästarna i 4 år nästan innna hag köpte ny igen. Så det är klart att det blir lite missförstånd mellan mig och hästen men han sköter sig:) För att inte har hoppat på så många år så tycker jag inte att vi ligger så långt efter Trissan som har hållt igång i dem fyra åren som jag inte har ridit något alls. Det är skönt!

Jag undrar om Flipper ska få ta det lite lugnt ett par dagar nu. Han har verkligen skött sig bra och jag tycker nog att han är värd lite vila så det inte blir för mycket för honom. Jag vill verkligen att allt ska gå i lagom takt för honom så han inte känner sig stressad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: