hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Lång dag idag

Kategori: Allmänt

Idag ska jag jobba 7.30-17 så det blir en lång dag, det är väldigt lugnt på jobbet så det känns så segt. Igår träna jag dressyr för Malin gick helt ok. Först när jag kom till stallet så ösregna det och eftersom att vi inte har något ridhus så kändes det inte så jättekul men det slutade efter ett tag så jag slapp regnet (men man saknar ridhus sådana dagar) Han fick kämpa då dem hade djupharvat paddockarna, det var jättebra. Det blev lite söndagstempo men det var ok igår pga djupa underlaget. Det blev ett riktigt styrkepass för Flipper men det behöver han. Ikväll om jag inte är för trött kommer det upp lite filmer på lite olika träningar.

Idag ska Malin tömköra honom och imorn är det dags för hoppträning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: