hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Idag ska jag bli fin

Kategori: Allmänt

Idag ska jag till bästa Jenna på frisör och skönhetssalongen Face and Hair som ligger på G:a Rådstugugatan 52.Jag har gått hos Jenna i ca 3 år. Hon är verkligen grym på att färga hår. Jag gör ju inte så himla mycket mer än att färgar mig blond, men när jag hade löshår så färgade hon och fixade så att det inte syntes att det var löshår. Hon är verkligen grym. Sist jag var hos henne så la jag i lite röda slingor och då tyckte jag själv att jag gjorde världens grej. Den här gången ska jag inte vara så vild, det får bli min vanliga blonda färg om inte Jenne insisterar på att göra något annat. Jag förstår inte hur folk vågar färga sina hår själv. När jag var platinablond så färga jag det själv, och då hade jag en påse på huvudet för att jag skulle bli blondare. Jag var verkligen vithårig, lägger upp en bild under från balen för 5 år sedan när jag var så blond. Men håret blir verkligen slitet efter att man har hållt på med att bleka så länge.
 
Igår så red jag Flipper en kortis i paddocken. Han får gå korta intensiva pass nu ett tag, för han verkar tycka et roligare då. Han börjar kännas riktigt pigg, när jag fick honom så var han inte alls framåt så som han är nu.  Funderar på om jag ska åka till Pelle och hoppa någon dag. Men dem är tydligen i Kristanstad. Kul och åka och hoppas lite för honom.
 
Här under är en bild på mig från 2007 när jag var platinablond. ackvare en påse över huvudet vart jag så blond ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: