hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Hoppträning!

Kategori: Allmänt

Idag blir det hoppträning. Får se vad Malin har hittat på att vi ska göra för kul. :). Jag är lite sugen på att hoppa en liten bana och få känna på det. Vi har jobbat med mycket bommar och det är jätteroligt men idag är jag sugen på lite mer bana.
 
Jag blir så irreterad på vissa människor som man har runt sig i te x stallet. Vissa tror att dem kan ha vilken attityd som helst. Jag nämner inga namn men jag tror personen förstår om den läser det här. Jag är nästan jämt glad och hälsar och allt. Klart jag kan fräsa ifrån men oftast skäms jag så mycket när jag gör det så jag blir extra trevlig mot persnonen efter. Medans en person tror hon kan ha vilken attityd som helst bara för att hon har en dålig dag, bit ihop för tusan och va lite trevlig. Men jag blir som en fjortis igen och känner att henne behöver jag inte prata med mer. För jag tänker då inte särbehandla folk som har en dålig attityd vissa dagar och bara tror att alla ska tycka synd om henne. Jag blir så förbannad på snorungar med attityd.
 
Men dem resten av de 99 % i stallet är alltid glada!! Det är verkligen en härlig atmosfär förutom den personen som jag känner att jag är så trött på..
 
Julia i stallet  ska hjälpa mig med en header så snart min tränare Malin har tagit lite porträttfoton på mig och Flipper. Kul att hon måste träna på att ta kort och att jag får massort fina kort:) Besök gärna Julias blogg om hennes lilla ponny och henne på Julia.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: