hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Hoppträning!

Kategori:

Igår var det hoppträning, Flipper gick bra, han är lite svag i höger varv men han kämpar på som alltid. Jag snurra till det några gånger men vi fick till det någrs varv, det var först fyra bommar sen göra en volt och hoppa över ett litet räcke sen tillbaks in på rakt spår och sen volt igen och hoppa över ett annat räcke. :) Idag var ja, flipper ute och gick med carro o torsten! Mysigt! Nästa gång vi ska hoppa ska jag sätta hela banan perfekt!! Ha en trevlig lördag nu!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: