hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Hästlös

Kategori: Allmänt

Idag är jag hästlös, jag har ju sagt att jag har velat ha hjälp med Flipper en gång i veckan. Så nu kommer Elvira en tjej i stallet hjälpa mig. Hon kör horsemanchip "tror jag det stavas" och hon har gjort det några gånger när jag har varit med och är verkligen duktig. Jag tror Flipper tycker att det är roligt att få testa något annat än att bara bli riden. Så hon ska köra på det 1 gång i veckan och även mocka och göra mat.

Jag kan verkligen lita på henne och det känns väldigt skönt.

Så ikväll när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska hitta på. haha. Ska nog bara ta det lugnt. Vi var ute och åt igår och vi kom inte hem förns elva och med lite vin i kroppen så känner man att man blev lite extraseg idag;) På lördag vankas det kräftskiva hos Carro och Linus. Kommer bli riktigt niice. Jag fick ju ta med mig lite kompisar och det blev en del, hoppas inte för många, det är många som vill med haha. Har fått sålla bort vissa;) haha skoja bara. Vi var på samma ställe i midsommras och det var så himla kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: