hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Flugtäcke- dåligt köp

Kategori: Allmänt

Min mamma köpte ett flugtäcke till Flipper och jag hade inte en tanke på¨att det kunde vara dålig passform så att det skulle glida bakåt, han kan knapt röra sig i det så det känns verkligen som att kasta pengarna i sjön. Han ska ha det idag så får jag se hur det sitter. Så jag säger bara köp inte EQUI-GARDS FLUGTÄCKE!! Så j*vla dåligt rent utsagt. Ush det kosta ändo 600:- någonting ;( Jaja jag funderar faktiskt på om jag ska försöka få tag på dem och klaga direkt till dem....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: