hannacaroliine.blogg.se

Hej mitt namn är Hanna och jag är en tjej på snart 24 år. På min blogg kan du följa mig i mitt vardagliga liv och i mitt hästliv. Jag kommer att skriva om min häst, träningar och tävlingar och sen om mitt vanliga liv som är utanför hästeriet.

Bloggsugen?1?

Kategori: Allmänt

Gud va jag bloggar idag, haha. Idag kommer min kära tränare hem från falsterbo där hon har varit hos sitt sto som hon avlar på. Om jag inte minns fel skulle hon betäcka Diva som hon heter med Hinsgten Zack. Men imorn blir det hoppträning, jag har verkligen varit sugen på det hela veckan. Jag fick en inbjudan idag till Åby ridskola Pay and jump och där ska jag nog vara med den 29/8 om vi är redo för det. Det blir nog bara en 90 cm klass då för vår tanke med Flipper är ju som jag har sagt innan att han ska få börja om sin hoppkarriär lite.
 
Nu ska jag snart äta lunch! Blir en sallad från Ica, förresten så är Ica i finspång jättefräsch. Man får välja hur många ingredienser som helst och man tar inte själv, det är personal bakom disk som fixar. Jag tycker det är så äckligt att köpa såndär sallad man tar själv. Tänk hur många som har tagit med fingrarna på allating som är där...:S
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: